Nu esti logat | login | ajutor
Renault Laguna Coupe

Noua creaţie a inginerilor francezi a avut o dublă premieră, cu un şef Carlos Ghson mândru de produsul său plimbându-se agale pe străzile din Cannes şi cu o demonstraţie pe circuitul de Formula 1 de la Monte Carlo, realizată de piloţii Lucas di Grassi şi Romain Grosjean.

Stil/Imagine

 
Când vine voba să cumperi un coupe, atunci elementul principal de atracţie este stilul maşinii respective. Luând în considerare acest lucru Renault ar trebui să fie numărul unu în topul vânzărilor. Maşina împarte multe linii de design cu Fluence, model prezentat ca prototip în 2004, având o lungime de 4685 mm.

În câteva cuvinte am putea descrie coupe-ul astfel: capotă lungă, spate terminat brusc, umeri impunători şi grilă faţă imensă. Liniile fluide ale noii Laguna Coupe sunt elegante, cu un design ce exprimă frumuseţe şi promite un condus plăcut. Toate versiunile primesc jante din aluminiu de 18 inci, exprimând un plus de dinamism şi putere. Având un stil elegant şi proporţii echilibrate, noua Laguna se încadrează în categoria coupe-urilor cu adevărat excepţionale.
Interior
 
Nu numai aspectul exterior impresionează. Odată intraţi în maşină vom observa că maşina este definita de confort. Deşi coupe-ul are doar patru locri, puteţi fi siguri că toţi pasagerii se vor bucura de suficient spaţiu atât la nivelul capului cât şi al picioarelor. Totodată, bancheta din spate poate fi rabatată oferind un surplus de spaţiu de circa 423 litri. Deşi maşina nu oferă adevăratul sentiment al unui coupe din cauza unor similarităţi pe care le are cu un hatchback, modelul compensează cu iluminare din xenon, reţea Bluetooth precum şi un sistem de control al temperaturii.
 
Motor/Performanţe
 
Renault Laguna vine cu varinate de motorizare pentru toate gusturile. Pentru cei ce preferă maşinile pe benzină, Laguna are două variante de bază: un motor turbo la 2,0 litri cu 202 CP şi un V6 la 3,5 litri care accelerează de la 0 la 100km/h în 7,4 secunde. Fanii variantelor diesel au parte de un V6 dCI nou-nouţ destinat să devină un punct de referinţă în ceea ce priveşte performanţa şi plăcerea condusului. Acesta dezvoltă o putere de 235 CP şi un cuplu 450 Nm. Transmisia este asigurată de cutia AJ0 automată cu şase trepte. Conectate la aceasta, motorizările promit să accelereze maşina de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 7 secunde.
La drum
 
Când vine vorba de rezultatele la drum, Laguna nu lasă de dorit. Secretul maşinii se ascunde în sistemul de suspensii hi-tech 4Control pe patru roţi. La viteze mici roţile din spate se întorc în direcţia opusă roţilor faţă, reducând asfel, în mod dramatic, posibilităţile de rotire ale maşinii. În cazul vitezelor mai mari, roţile spate se vor îndrepta spre colţ, crescând agilitatea maşinii. 
Siguranţă/Mediu
 
Maşina a trecut cu brio testul EuroNCAP. Renault a avut grija ca masina sa  fie sigura. Toate versiunile primesc şase airbag-uri, sistem de control electronic al stabilităţii, precum si lămpi din xenon. Variantele dotate cu motorul V6 sunt cele care emit cele  mici cantităţi de CO2. Variantele pe  benzina sunt  cele mai poluante, emiţând cantităţi de CO2 in valoare de 238g/km.
 

Data : 2009-02-06

Pentru a posta, trebuie sa fii logat. Intra in cont
Parerile membrilor
Nu exista pareri ale membrilor.
Cautare rapida

Producatori