Nu esti logat | login | ajutor
Skoda Superb

Stil/Imagine

Precum şi predecesorul său, Skoda Superb nu se potriveşte unui sector specific de piaţă. Preţul maşinii se stabileşte, de regulă, în funcţie de cel al rivalilor sai cum ar fi,de exemplu, Ford Mondeo, insa oferă un nivel ridicat de confort şi spaţiu.

Deşi maşina nu are cea mai spectaculoasă formă, are totuşi o prezenţa recunoscută prin grila frontală de dimensiuni mari. Nervurile de pe capotă sunt grefate de pe Octavia II, farurile par foarte familiare pentru posesorii de Passat, cu menţiunea că au o terminaţie mai ascuţită în locul celei rotunjite de la limuzina germană. Linia laterală este una elegantă iar forma suprafeţei vitrate arată foarte "nemţeşte".


Spatele este schiţat în nota generală a maşinii, graţios dar fără a se detaşa de trecut sau de influenţele din Wolfsburg. Noutatea vizuală o reprezintă lămpile spate alungite discret în lateral, cu un miez de sticlă clară, văzut şi pe Mondeo.

Cumpărătorii pot opta pentru trei nivele de echipare: S, SE, Elegance precum şi varianta eco - Greenline.
Interior
 
Dacă pentru tine spaţiul interior este o prioritate, atunci Skoda este maisna potrivita. Aspectul plăcut al planşei de bord anunţă atât o calitate foarte bună, cât şi materiale atent alese. Este uşor de observat că multe componente au fost preluate de la modelele din clasa sa, însă stilul este sobru şi se potriveşte foarte bine maşinii din estul Europei, care ameninţă să concureze îndeaproape cu Passat.

Oricare variantă vei alege tot vei avea o capacitate de 565 litri a portbagajului, care poate ajunge la 1,670 litri dacă rabatezi bancheta din spate.Skoda include şi un sistem SE pentru manevrarea maşinii precum şi touch-screen.
Motor/Performanţă
 
Cumpărătorii modelului Superb se bucură de multe variante de motorizare. Varianta de top este un 3,6 V6 FSI de 260 CP, care beneficiază de tracţiune integrală, maşina atingând o viteză de 250 km/h. Celelalte două variante pe benzină în patru cilindri beneficiază de tehnologia turbo: 1,8 TSI cu 160 CP şi 1,4 TSI cu 125 CP.

Există şi o motorizare la 1,9 litri ce produce 103 CP prin intermediul modelului Greenline. Skoda vine cu două opţiuni de cutii cu 6 viteze: cea tradiţională - manuală şi automată - DSG.
 
Experienţa de drum
 
Deşi are dimensiuni destul de mari, Skoda surprinde prin agilitatea pe care o are de-a lungul drumului. Datorită faptului că greutatea este distribuită proporţional pe roţi precum şi a uşurinţei cu care o poţi manevra, maşina poate lua curbele dificile fără probleme.

Cumpărătorii care doresc şi mai multă aderenta pot opta pentru varianta cu transmisie pe patru roţi care este standard la motorizarea V6 pe 3,6 litri. Ceea ce impresionează şi mai mult sunt confortul şi rafinamentul maşinii.

Suspensiile bine definite fac ca şi cel mai denivelat drum să pară a fi o plimbare plăcută, pe când zgomotele de la motor şi vânt sunt păstrate la nivel minim.
Siguranţă/Mediu
 
Nu există îndoială în puterea Skoda, după cum demonstrează rating-urile EuroNCAP. Toate versiunile primesc ESP, şapte airbag-uri şi scaune ISOFIX. Pentru o sumă considerabilă pot fi adăugate lămpi interioare adaptabile precum şi un sistem de măsurare a presiunii roţilor. Varianta eco, Greenline, emite doar 135g/km de CO2. 
 
Cel mai probabil în prima parte a anului 2009, noua gamă Superb se va mai îmbogăţi cu o versiune noua, Estate, fiind prima variantă de caroserie de acest gen din existenţa Skodei Superb.
 

Data : 2009-01-20

Pentru a posta, trebuie sa fii logat. Intra in cont
Parerile membrilor
Nu exista pareri ale membrilor.
Cautare rapida

Producatori